Reklamace

Moje produkty tvořím s láskou a pečlivostí, ale může se stát, že něco nebude podle vašich představ. Chci, aby pro vás byl celý proces jednoduchý a férový.


Vrácení zboží

  • Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.

  • Stačí mi napsat na e-mail: veron.kalusove@gmail.com a domluvíme další postup.

  • Zboží prosím zabalte pečlivě, aby se při přepravě nepoškodilo.

  • Po doručení vám peníze vrátím zpět na účet do 14 dnů.


Reklamace

Pokud dorazí zboží poškozené nebo má jinou vadu, napište mi prosím na veron.kalusove@gmail.com a připojte krátký popis závady a fotku.

  • Na e-mail odpovím nejpozději do 48 hodin.

  • Vždy se domluvíme na nejrychlejším řešení – výměna zboží nebo vrácení peněz.

  • Reklamace se snažím vyřídit co nejdříve, většinou do 7 dnů.


Důležité informace

  • Náklady na dopravu zpět hradí zákazník, pokud se nejedná o uznanou reklamaci.

  • U reklamací hradím dopravu já.

  • Reklamované nebo vracené zboží posílejte prosím na adresu, kterou vám pošlu e-mailem.


✨ Reklamace i vrácení řeším vždy lidsky a s respektem – stejně, jak bych to chtěla já sama.